FAQ

slide

1. Jakie obowiązują zasady funkcjonowania klubu po Covid-16?
Wszystkie informację dotyczące podejmowanych działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa klubowiczą znajdują się zakładce Aktualności → Bezpieczny LOFT

2. Do czego mnie upoważnia karnet Open?
Karnet Open upoważnia do nieograniczonych wejść na siłownię, zajęcia fitness oraz korzystanie z sauny. W ramach karnetu przez pierwszy miesiąc przysługuje także członkowi klubu Fit Plan, czyli dopasowanie indywidualnego treningu, konsultacja u trenera personalnego.

3. W jaki sposób mogę opłacić karnet?
Karnet można opłacić osobiście w klubie;
   • gotówką
   • kartą
Można także zapłacić za pomocą:
   • przelewu
   • karty kredytowej
   • polecenia zapłaty

4. Rodzaje karnetów członkowskich:
   •
LOFT OPEN obejmuje umowy na czas nieokreślony, 6 miesięcy lub 12 miesięcy.  Uprawnia do nieograniczonej ilości wejść na siłownię, zajęcia fitness, online, outdoor oraz saunę podczas wskazanych przez klub godzin. Na dobry start klubowicz otrzymuje trening wprowadzający.
  • LOFT SIŁOWNIA uprawnia do nieograniczonej ilości wejść na siłownię oraz saunę podczas wskazanych przez klub godzin. Na dobry start klubowicz otrzymuje trening wprowadzający.
   • LOFT TEEN uprawnia do nieograniczonej ilości wejść na siłownię oraz zajęcia fitness wyłączając zajęcia Pole Dance wszystkie osoby do 18 roku życia w czasie godzin otwarcia klubu.
   • LOFT TEEN POLE DANCE uprawnia do nieograniczonej ilości wejść na siłownię, zajęcia fitness oraz zajęć POLE DANCE teen.
   • FIT SENIOR uprawnia do wejścia na siłownię, zajęcia fitness oraz saunę osoby, które ukończyły 50 rok życia lub więcej. Karnet obowiązuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 16:00 oraz w sobotę od 10:00 do 18:00
    • MULTISPORTmosinakarnet dla osób posiadających nieaktywne karty Multisport, Fitprofit, OK system. Posiadając kartę Kartę MULTISPORTmosina możesz korzystać z całej ofertu klubu LOFT Fitness i Adrenalina Fitness

5. Co to jest system zewnętrzny?
   • OK System upoważnia do jednorazowego wejścia do klubu w ciągu doby. Rezerwacji dokonuje się na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. Istnieje również możliwość z korzystania z sauny.
   • Benefit System: Honorujemy MultiSport:
     - Plus (dwa wejście dziennie),
     - Classic (jedno wejście dziennie)
     - Activ (liczba wejść zapisanych na karcie, nie częściej niż raz dziennie).
Rezerwacji dokonuje się na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. Istnieje również możliwość z korzystania z sauny.
FIT PROFIT - upoważnia do jednorazowego wejścia do klubu w ciągu doby. Rezerwacji dokonuje się na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. Istnieje również możliwość z korzystania z sauny.

6. Co oznacza miesięczny okres wypowiedzenia?
Jeśli umowa została podpisana np. 20 dnia marca, wypowiedzenie zostało złożone 15 kwietnia, to członek klubu wykorzystuje 5 dni, które już ma opłacone w kwietniu i od 20 kwietnia do 20 maja trwa jego okres wypowiedzenia, za który musi uiścić opłatę członkowską. W tym czasie może korzystać z klubu jako członek. Może również w każdym momencie może cofnąć swoje wypowiedzenie, jeśli tego nie zrobi 20 maja jego umowa zostaje anulowana wraz z wszystkimi jej profitami.

7. Co to jest opłata wpisowa?
Jest to jednorazowa opłata do Loft fitness dzięki której mają Państwo dostęp do swoich profili, kartę członkowską oraz inne profity płynące z członkostwa w naszym klubie.

8. Na czym polega zawieszenie umowy?
Członek klubu posiadający karnet open ma możliwość w ciągu każdego roku od podpisania umowy do 14 dniowego zawieszenia umowy bez konieczności podawania przyczyny. Zawieszenie można dzielić na krótsze okresy. Termin płatności raty członkowskiej przesuwa się o ilość dni "zawieszonych".
Prawo do zawieszenia nie przysługuje w okresie wypowiedzenia.

9. Dlaczego i jak zapisywać się na zajęcia?
Na poszczególne zajęcia jest określona liczba miejsc, dlatego należy się na nie zapisywać, np. po to aby uniknąć tłoku i ćwiczyć komfortowo.
Zapisywać się na zajęcia można poprzez swoją strefę klienta, telefonicznie, aplikacje bądź bezpośrednio w klubie.  Na zajęcia obowiązuje 1 rezerwacja dziennie plus zajęcia online lub outdoor.

10. Czy można zrezygnować z zajęć i jak to zrobić?
Maksymalnie do 6 godzin przed rozpoczęciem danych zajęć można zgłosić rezygnację.
Rezygnujemy z rezerwacji w taki sam sposób jak się zapisujemy- czyli przez strefę klienta, telefonicznie, bądź osobiście w klubie.
Klubowicz, który nie pojawi się na zajęciach fitness, na które dokonał rezerwacji zostanie zawieszony w prawie rezerwacji miejsc na okres 1 tygodnia.
Rezerwacji na zajęcia można dokonywać już na 7 dni przed wybranymi zajęciami.

11. Co oznacza lista ,,rezerwowych osób” przy zapisywaniu się na zajęcia?
Lista rezerwowych jest po to, aby w przypadku odwołania rezerwacji przez innego członka klubu, osoba zapisana na listę rezerwową automatycznie wskoczyła na listę osób uczestniczących w zajęciach. Klubowicz z listy rezerwowej otrzymuje powiadomienie o wolnym miejscu na zajęciach za pomocą emaila